Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 80
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 »

Синкан складаємо за традиційною схемою:
1 рядок - Іменник
2 рядок - два прикметники
3 рядок - дієслово (або опис дії)
4 рядок - фраза, яка передає особисте ставлення до теми
5 рядок - синонім до іменника у першому рядку.


 


 

Методичний портфель | Просмотров: 1216 | Загрузок: 0 | Добавил: anna_ginkul | Дата: 26 Березня 2014 | Комментарии (0)

   Виступ на методичному обєднанні М-Погорілівської ЗСШІ І-ІІІ ступенів

Підготував вчитель історії та правознавства, викладач спецкурсу "Основи медіаграмотності" - Гінкул В.С.

   Батьківська медіаосвіта – має стати частиною цілісної системи медіаосвіти, зокрема складником психологічного блоку підготовки фахівців  у вищій школі, діяльності громадських шкіл свідомого батьківства, центрів по роботі із сім'ями тощо; покликана забезпечити ефективність медіаосвіти сім'ї як провідного чинника і соціального середовища ранньої соціалізації дитини.

Медіаосвіта | Просмотров: 1064 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 26 Березня 2014 | Комментарии (0)

Медіаосвіта | Просмотров: 528 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 25 Березня 2014 | Комментарии (0)



Враження від уроку Вілкул В.П. "Роман у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай"

Автор статті: вчитель української мови та літератури - 
Єфремовська С.М.
Методичний портфель | Просмотров: 1094 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 24 Березня 2014 | Комментарии (0)

10 березня між учнями 9-х класів було проведено брейн-ринг "Чи знаємо ми Шевченка і його твори"
Вчитель української мови та літератури: Вілкул Віра Петрівна


Показовий урок | Просмотров: 546 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 24 Березня 2014 | Комментарии (0)


В статті досліджується питання залучення батьків до історичної освіти учнів в школі та їхній внесок у формування толерантності школярів (виступ на методичному об'єднанні)


Методичний портфель | Просмотров: 576 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 23 Лютого 2014 | Комментарии (0)

Модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес (на прикладі Мішково-Погорілівської ЗОСШ-інтернату)

У статті розглядається модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої санаторної школи-інтернату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові слова: медіаосвіта, модель впровадження, школа-інтернат, медіа компетентності.

Медіаосвіта | Просмотров: 5466 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 23 Лютого 2014 | Комментарии (0)

Ключовим компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно встановленого часу, за сталим розкладом. 

В СТАТТІ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ ПИТАННЯ 

ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО УРОКУ.


Методичний портфель | Просмотров: 610 | Загрузок: 0 | Добавил: anna_ginkul | Дата: 18 Лютого 2014 | Комментарии (0)

ОРІЄНТОВНІ ФОРМИ РОБОТИ З СТАРШОКЛАСНИКАМИ

(Вихователю на замітку)

( 9 – 11 КЛАСИ)


Методичний портфель | Просмотров: 838 | Загрузок: 0 | Добавил: anna_ginkul | Дата: 18 Лютого 2014 | Комментарии (0)

ОРІЄНТОВНІ ФОРМИ РОБОТИ З СТАРШИМИ ПІДЛІТКАМИ

(Вихователю на замітку)

( 7 – 8 КЛАСИ)


Методичний портфель | Просмотров: 1469 | Загрузок: 0 | Добавил: anna_ginkul | Дата: 18 Лютого 2014 | Комментарии (0)

1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-80