Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 80 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 » |
|
Виступ на методичному обєднанні М-Погорілівської ЗСШІ І-ІІІ ступенів Підготував вчитель історії та правознавства, викладач спецкурсу "Основи медіаграмотності" - Гінкул В.С. Батьківська медіаосвіта – має стати частиною цілісної системи медіаосвіти, зокрема складником психологічного блоку підготовки фахівців у вищій школі, діяльності громадських шкіл свідомого батьківства, центрів по роботі із сім'ями тощо; покликана забезпечити ефективність медіаосвіти сім'ї як провідного чинника і соціального середовища ранньої соціалізації дитини. |
|
![]() Враження від уроку Вілкул В.П. "Роман у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" Автор статті: вчитель української мови та літератури - Єфремовська С.М. |
10 березня між учнями 9-х класів було проведено брейн-ринг "Чи знаємо ми Шевченка і його твори" Вчитель української мови та літератури: Вілкул Віра Петрівна ![]() |
|
Модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес (на прикладі Мішково-Погорілівської ЗОСШ-інтернату) У статті розглядається модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої санаторної школи-інтернату.
Ключові слова: медіаосвіта, модель впровадження, школа-інтернат, медіа компетентності. |
Ключовим
компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації
навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів
постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно
встановленого часу, за сталим розкладом. В СТАТТІ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО УРОКУ. |
ОРІЄНТОВНІ ФОРМИ РОБОТИ З СТАРШОКЛАСНИКАМИ (Вихователю на замітку) ( 9 – 11 КЛАСИ) |
ОРІЄНТОВНІ ФОРМИ РОБОТИ З СТАРШИМИ ПІДЛІТКАМИ (Вихователю на замітку)
( 7 – 8 КЛАСИ) ![]() |