Головна » Файли » Медіаосвіта

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Пропонуємо Вашій увазі веб-квест на тему

"Медіа-вплив: вектор інформативності чи пропаганди?" http://mediaimpact.at.ua

(Автор: Гінкул Віктор Сергійович, учитель історії, викладач курсу "Медіакультура особистості" Мішково-Погорілівської санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради.)

 

Медіаосвіта | Просмотров: 469 | Загрузок: 0 | Добавил: anna_ginkul | Дата: 11 Травня 2016 | Комментарии (0)

В наше время у каждого человека есть доступ практически к любой информации, которая распространяется так быстро, что даже если мы захотим, то вряд ли сможем оказаться в информационном вакууме. Несмотря на всю полезность информации, к сожалению, настали такие времена, когда пословица «Меньше знаешь, крепче спишь» более актуальна, нежели известная фраза «Знание – сила». Вред от неизбирательного потребления информации очевиден – у многих современных людей расшатана психика, а некоторые вообще живут в постоянном страхе.

Медіаосвіта | Просмотров: 540 | Загрузок: 0 | Добавил: Фукуша | Дата: 15 Жовтня 2014 | Комментарии (0)

   Виступ на методичному обєднанні М-Погорілівської ЗСШІ І-ІІІ ступенів

Підготував вчитель історії та правознавства, викладач спецкурсу "Основи медіаграмотності" - Гінкул В.С.

   Батьківська медіаосвіта – має стати частиною цілісної системи медіаосвіти, зокрема складником психологічного блоку підготовки фахівців  у вищій школі, діяльності громадських шкіл свідомого батьківства, центрів по роботі із сім'ями тощо; покликана забезпечити ефективність медіаосвіти сім'ї як провідного чинника і соціального середовища ранньої соціалізації дитини.

Медіаосвіта | Просмотров: 1056 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 26 Березня 2014 | Комментарии (0)

Медіаосвіта | Просмотров: 521 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 25 Березня 2014 | Комментарии (0)

Модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес (на прикладі Мішково-Погорілівської ЗОСШ-інтернату)

У статті розглядається модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої санаторної школи-інтернату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові слова: медіаосвіта, модель впровадження, школа-інтернат, медіа компетентності.

Медіаосвіта | Просмотров: 5444 | Загрузок: 0 | Добавил: SerVic | Дата: 23 Лютого 2014 | Комментарии (0)