Головна » Файли » Медіаосвіта |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
"Медіа-вплив: вектор інформативності чи пропаганди?" http://mediaimpact.at.ua (Автор: Гінкул Віктор Сергійович, учитель історії, викладач курсу "Медіакультура особистості" Мішково-Погорілівської санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради.)
|
В наше время у каждого человека есть доступ практически к любой информации, которая распространяется так быстро, что даже если мы захотим, то вряд ли сможем оказаться в информационном вакууме. Несмотря на всю полезность информации, к сожалению, настали такие времена, когда пословица «Меньше знаешь, крепче спишь» более актуальна, нежели известная фраза «Знание – сила». Вред от неизбирательного потребления информации очевиден – у многих современных людей расшатана психика, а некоторые вообще живут в постоянном страхе. |
Виступ на методичному обєднанні М-Погорілівської ЗСШІ І-ІІІ ступенів Підготував вчитель історії та правознавства, викладач спецкурсу "Основи медіаграмотності" - Гінкул В.С. Батьківська медіаосвіта – має стати частиною цілісної системи медіаосвіти, зокрема складником психологічного блоку підготовки фахівців у вищій школі, діяльності громадських шкіл свідомого батьківства, центрів по роботі із сім'ями тощо; покликана забезпечити ефективність медіаосвіти сім'ї як провідного чинника і соціального середовища ранньої соціалізації дитини. |
|
Модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес (на прикладі Мішково-Погорілівської ЗОСШ-інтернату) У статті розглядається модель впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої санаторної школи-інтернату.
Ключові слова: медіаосвіта, модель впровадження, школа-інтернат, медіа компетентності. |