Головна » Файли » Сторінка психолога |
21 Жовтня 2020, 09:09 | |
Інтелект падає через нових технологій Згідно з дослідженнями, негативні наслідки для загального розвитку дітей до 6 років матиме гра з гаджетами всього 10-15 хвилин в день. Чому діти не хочуть розмовляти Під час живого, емоційного спілкування дитина запам'ятовує нову інформацію в 15 разів швидше, ніж коли вона звучить з екрану. Розвиток мовлення залежить від розмов. Якщо дитина проводить час поряд з дорослими, навіть якщо ті зайняті своїми справами, але відповідають на його питання або коментують, він чує в десять разів більше слів на годину, ніж коли сидить перед екраном. До того ж дітям часто підбирають те, що вони хочуть, без певної зони росту. Скажімо, малюкам, які ще не говорять, пропонують мультики без слів. Це відрізняється від виходу із зони комфорту, коли дитина намагається грати зі старшими дітьми або дорослими, говорити, щоб його зрозуміли і щоб задовольнити потреби. У дитини з гаджетом значно менше стимулів розмовляти. А розвиток мовлення тісно пов'язане з розвитком інтелекту. Чим шкідлива «сенсорна бомбардування» Кожен раз дослідники отримують однакові результати: чим більше часу дитина проводить перед екраном, то негативніше наслідки, пише Мішель Демюрже. У дошкільнят присутні відставання в розвитку мови, проблеми з моторикою, порушення пам'яті, погана концентрація уваги, зниження креативності та різні емоційні розлади (агресивність, схильність до залежності). Емоційні проблеми пов'язані з невідповідним жорстоким контентом, а також з тим, що комп'ютерні ігри постійно активують систему компенсації і отримання задоволення. Тому дитина втрачає смак до рольових ігор, до рухливих ігор, художньої творчості, де немає переходів на інший рівень і нарахування балів. Задоволення малюк звикає отримувати тільки від гаджетів. До 18 років - всього годину в день? Учням початкової школи варто користуватися ними до півгодини в день, а підліткам - одна година. Батькам здається, що годинку-другу для малюків - це небагато. Але якщо взяти загальні цифри, вони вражають: дошкільнята безперервно спілкуються з гаджетами два місяці і 10 днів в році (якщо відняти тільки сон, харчування та гігієну). Учні початкової школи - 4 місяці. Це більше, як для Франції, ніж всі канікули за рік - і цей час дитина проводить у віртуальному світі. • Дитина 2 років, який проводить з гаджетом годину в день, подвоює ризик розвитку синдрому дефіциту уваги. • Дитина 4 років, який безконтрольно дивиться жорстокі мультфільми, в чотири рази збільшує свої шанси на поведінкові проблеми у початковій школі. • 7-річна дитина, який грає з гаджетами одну годину на день, знижує на третину шанс успішно закінчити середню школу.
«У будинку дошкільник? Ховайте гаджети » 1. Займатися з дитиною вдома, як в минулі часи. Вирішальне значення для розвитку дитини мають розмови, розповідання історій, спів, навчальні ігри, спільна творчість. Особливо важливо читання. Чверть години кожен день - це не багато, але якщо ви витратите його на читання розповідей своєї дитини, це буде 800 тисяч слів, які він додатково почує за рік. 2. Ще до 10 років пояснити дитині, ніж шкодять гаджети, інакше в підлітковому віці нічого не доведете. 3. Майже не користуватися гаджетами вдома. Один з головних чинників, що визначають використання дітьми гаджетів, це те, що ми, дорослі, робимо з ними. Непослідовно говорити, що це погано, і постійно щось робити в смартфонах, планшетах або ноутбуках. 4. Не здаватися. Діти будуть скаржитися, що не здатні поспілкуватися на теми інтернету та ігор з однолітками, їх обділили, що не подарували телефон. Але визнають правоту, коли подорослішають. Автор: Аліна Мірошнікова
| |
Переглядів: 155 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |