Головна » 2018 » Березень » 22 » Педагогічна рада: новий формат
14:35
Педагогічна рада: новий формат

22 березня 2018 року в М-Погорілівській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті пройшла педагогічна рада на тему: «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ГРУП КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ». Метою засідання було: узагальнити педагогічний досвід вчителів та вихователів з розвитку критичного мислення учнів; визначити проблеми, що виникають в освітньому процесі під час впровадження методів розвитку критичного мислення; вдосконалити професійну компетентність педагогічних працівників для впровадження інноваційних педагогічних технологій; сприяти творчому зростанню та розвитку педагогів; розробити рекомендації з подальшого впровадження технологій розвитку критичного мислення в освітній процес М-Погорілівської ЗОСШ-інтернату як невід’ємної складової роботи над науково-методичною проблемою школи.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Запотоцька Н.С. та учитель історії Гінкул Г.С. запропонували нестандартні форми проведення педагогічної ради, які сприяли залученню всіх вчителів та вихователів до активної роботи. Педагогічна рада складалася з трьох частин. Розпочалося засідання з короткої вікторини від Запотоцької Н.С., яка дозволила повторити теоретичні відомості з питання, що розглядалося. Перша частина педради проходила у форматі «Світового кафе». В процесі роботи за даною  технологією було узагальнено  педагогічний досвід з розвитку критичного мислення, було опрацьовано чотири питання:

  1. Відомі методи розвитку критичного мислення
  2. Методи розвитку критичного мислення, які учасники використовують в освітньому процесі
  3. Проблеми, з якими зіштовхуються учасники, впроваджуючи технології з розвитку критичного мислення та шляхи їх вирішення
  4. Пропозиції до рішення педради стосовно теми «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ГРУП КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ»

Друга частина педради була присвячена презентації успішного педагогічного досвіду з розвитку критичного мислення у форматі «Реклама». Педагоги поділилися методами та прийомами, які вони використовують на різних етапах уроку. Окрім цього, використання деяких методів було продемонстровано на практиці. Вчитель географії Запотоцька О.М. розповіла про методи, які вона використовує на етапі виклику (вступна частина уроку), учитель історії Хрящевська Я.В. та учитель  російської мови та зарубіжної літератури Стоковська О.Ю. поділилися з присутніми методами, що успішно використовуються на етапі осмислення (основна частина уроку). Творчо підійшли до презентації свого педагогічного досвіду вчителі початкових класів, які показали присутнім методи, які вони використовують під час вивчення різних предметів. Досить цікавим етапом роботи стало проведення уроку (Юдіна Г.М.), під час якого вчителі початкових класів на темі «Свійські тварини»  показали, як можна використати  різні методи з розвитку критичного мислення учнів на кожному з етапів уроку, починаючи з виклику і закінчуючи рефлексією.

Всі етапи роботи завершувалися рефлексією, підведенням підсумків.

На третьому етапі педради директор школи Шиян В.П. виступив з питаннями, що стосуються нового Державного стандарту початкової освіти, за яким навчатимуться перші класи Нової української школи у наступному навчальному році; створення нового освітнього простору в нашій школі, а також нових рекомендацій Міністерства освіти щодо організації освітнього процесу.

Така форма роботи довела свою ефективність, адже кожен учасник педагогічної ради зміг поділитися своїм досвідом, знайшов для себе цікаві методи та прийоми організації освітньої діяльності.

 

Гінкул Г.С., учитель історії та правознавства

 

Переглядів: 396 | Додав: anna_ginkul | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]